mandag 15. juli 2013

Hello!

Blogg er nytt for meg, men tanken er at jeg innimellom vil legge ut dill og dall her for de som har lyst til å få et lite inntrykk av hvordan det går med meg på andre siden av jordkloden. Vet ikke helt hvor ofte eller hva det blir, men veien blir til imens man går :)

Rart å tenke på at jeg bare har vært her to dager, for det føles som en evighet. Kanskje fordi reiseveien var ufattelig lang og krøkete.
Har rukket å kjenne litt på pulsen til denne storbyen og jeg må bare si at det lover veldig, veldig bra. So far, I love it!
I dag har jeg gått og gått og ventet og ventet. Det blir gjerne sånn når man skal finne frem på ukjente steder og registrere og fikse ting. Skolen er eeenorm!
Foreløpig bor jeg på hotel, men leter iherdig etter noen jeg kan bo sammen med. Også litt usikker på hvor jeg skal bosette meg, nære skolen eller byen. Det kommer litt an på hvor mye jeg skal være på skolen, men det finner jeg ikke ut av før semesteret starter og jeg bør vel egentlig finne et sted før det, blir vel litt råflott å bo på hotell noen uker.   Det er to uker til selve studiet starter, men det er mange ulike saker man som internasjonal student liksom er forpliktet til å være med på, så de neste dagene blir det gøy å møte medstudenter og bli kjent med skolens fasiliteter.
P.S Vi ligger åtte timer foran dere, så hvis du vil vite hva som skjer i verden er det bare å spørre;)

Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar